Cum cresti continutul de fibre din mancarea copilului

By on 7 aprilie 2015

Cum cresti continutul de fibre din mancarea copilului (2)Plantele sunt bogate in fibre (cereale, fructe, legume si fasole). Multe persoane nu stiu ca acestea nu sunt, de fapt, digerate, ele jucand un rol important in curatarea tractului digestiv tocmai deoarece trec prin corp.

Constipatia, destul de comuna in copilarie, este cel mai adesea cauzata de aportul scazut de fibre si de lichide, cei mai multi copii primind mai putin de jumatate din cantitatea de fibre de care au nevoie.

5 idei pentru o alimentatie bogata in fibre

  • Inlocuieste painea și cerealele cu versiunile cu continut ridicat de fibre, si anume cu cele care au in descrierea produsului termenii „cereale integrale”, „tarate” sau „fibra”.
  • Alege garnituri pentru mancaruri bogate in fibre cum ar fi orezul brun, quinoa sau orzul. Acestea pot fi adaugate in supe in loc de fidea.
  • Adauga fructe la cereale (alege fructe de continut ridicat de fibre, cum ar fi zmeura, afine, kiwi, pere, mere, mango, capsuni, caise uscate, afine si stafide).
  • Presara cateva linguri de tarate in iaurt sau cereale sau adauga-l in briose, prajituri sau in aluatul de clatite.
  • Popcornul reprezinta, de asemenea, o sursa de fibre pentru copiii de patru ani si mai mari (la copiii mai mici, floricele de porumb ar putea reprezenta un risc de sufocare).

Care sunt principalele surse de fibre din alimentatia copilului tau?

Foto: Guliver/ Thinkstock

Sursa: TodaysParent.com

About Echipa tati.ro

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *