Remedii pentru constipatie in sarcina

By on 16 iulie 2015

remedii pentru constipatie in sarcinaSotia ta se plange de constipatie in sarcina? Imbogateste-i meniul cu ingrediente bogate in fibre care o pot ajuta sa depaseasca aceasta neplacuta problema.

Migdale Au vitamina C, calciu, magneziu, potasiu, fier, zinc etc. Legat de continutul de fibre, raportul este urmatorul: 3,3 grame de fibre la fiecare 30 de grame.

Tarate Serveste-i-le cu iaurt, la micul dejun. O jumatate de cana de tarate contine 8 grame de fibre.

Fasole, linte, mazare Fie ca e vorba de fasole, fie ca este de linte, ambele contin 8 grame de fibre la jumatatea de cana. Mazarea contine 6 – 7 grame de fibre la jumatatea de cana.

Broccoli Contine vitamina C, folati (esentiali pentru sarcina, mai ales in prima parte a ei, cand se formeaza tubul neural), fier, calciu etc. O cana de broccoli are 5 grame de fibre.

Prune Pentru a nu se mai confrunta cu disconfortul produs de sacaitoarea constipatie in sarcina, viitoarea mama trebuie sa includa neaparat in meniu prune. O singura pruna ii asigura 3 grame de fibre! Sunt la fel de eficiente impotriva constipatiei in sarcina atat crude, cat si uscate, in compot sau adaugate in prajituri.

Retine

  • Este recomandat ca partenera ta sa consume zilnic intre 25 si 35 de grame de fibre.
  • Fibrele sunt acele componente din vegetale ce raman nedigerate. Acestea trec din stomac in intestine si, in drumul lor, aduna toate reziduurile adunate in sistemul digestiv.

 

Foto: Guliver/ Thinkstock

 

About Echipa tati.ro

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *